Specialus „Lexus LS“ pristatymas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • lexus_ls_pristatymas__1_
  • lexus_ls_pristatymas__2_
  • lexus_ls_pristatymas__3_
  • lexus_ls_pristatymas__4_
  • lexus_ls_pristatymas__5_
  • lexus_ls_pristatymas__6_
  • lexus_ls_pristatymas__7_
  • lexus_ls_pristatymas__8_
  • lexus_ls_pristatymas__9_
  • lexus_ls_pristatymas__10_
  • lexus_ls_pristatymas

Šiais laikais automobilius galima suskirstyti į dvi kategorijas - vieni palyginti pigūs ir ganėtinai paprasti, kiti - brangūs ir sudėtingi. Pirmuosiuose sėdės prie vairo statistinis vairuotojas greitai susigaudo kuris mygtukas ar kuri rankenėlė už kokią funkciją atsakinga ir jau po poros minučių gali ramiai leisti į kelią. Antruosiuose statistinis vairuotojas, rečiau susiduriantis su „išmaniais" arba Premium segmento modeliais, sėdęs prie vairo supranta, kad prieš leidžiantis į kelią būtina pasiskaityti automobilio aprašą arba bent jau išklausyti konsultanto pamokymų. Pastaruosiuose automobiliuose gausu naujų arba rečiau matomų mygtukų atliekančių savitas, ne kasdien sutinkamas, funkcijas - ženklūs „skaitantys" davikliai, elektrinio variklio pajungimas, adaptyvinė greičio palaikymo sistema, net keletas skirtingų važiavimo režimų, keičiančių ne tik variklio darbą, bet ir pakabos standumą, nustatymų ir t.t.

Jeigu pažintis su tokiu, „išmaniu" automobiliu trunka dieną ar trumpiau, savarankiškai išstudijuoti visas automobilio galimybes ir spėti pamatyti kaip jos veikia, gali ir nepavykti. Aišku, „žieminių" sistemų nepavyks išbandyti vasarą, o nuo susidūrimo ar vairuotoją avarijos atveju papildomai saugančių sistemų bandymus verčiau palikti gamintojui, tačiau visas kitas, turinčias palengvinti vairuotojo darbą ir didinti eismo saugumą sistemas išbandyti norisi. Tenka pripažinti, kad kartais viena ar kita sistema neišbandoma dėl nežinojimo ar elementaraus laiko trūkumo - sunku išbandyti nakčiai skirtas sistemas, kai automobilį tenka grąžinti 17 val.

Žymiai paprasčiau būna, kai prie automobilio vairo galima praleisti bent jau 24 val. ir turima nors minimalios informacijos apie tai, ką konkretus modelis gali ir kurs mygtukas ar kuri svirtelė už vieną ar kitą naujesnę, įdomesnę funkciją atsakinga.

Suprasdami tai, „Lexus" atstovai surengė žurnalistams kiek kitokį „Lexus LS" pristatymą, kurio metu žurnalistai, kas būna ganėtinai retai, galėjo išbandyti automobilius kaip keleiviai, o vėliau - išklausyti paskaitą apie visas naujo „Lexus LS" naujoves.

Taip žurnalistai sužinojo, kad į „Ls" montuojama pirmoji pasaulyje 8 pavarų automatinė transmisija.

Vaizdžiai buvo parodyta, ką reiškia nauja adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema, turinti šviesai jautrią kamerą, kuriai užfiksavus priešais važiuojančių automobilių šviečiančius priekinius ir galinius žibintus, automatiškai gaubtais užtemdoma dalis šviesos srauto, kad nebūtų apakinti priešais važiuojantys vairuotojai.

Taip pat pirmąkart „Lexus" modelyje pritaikyta naujoji priešavarinės saugos sistema (A-PCS). Tai - pažangiausia sistema šiandienėje automobilių pramonėje, galinti aptikti netgi nedrausmingus pėsčiuosius. Naudodamasis milimetrinių bangų radiolokacinio įrenginio, stereo kameros ir infraraudonųjų projektorių siunčiamais duomenimis, kompiuteris nuolat atlieka galimo susidūrimo rizikos vertinimą. Jei susidūrimo rizika didelė, vairuotojui siunčiami įspėjimai ir padidinamas stabdžių sistemos slėgis. Kai susidūrimas yra neišvengiamas važiuojant iki 40 km/h greičiu, automatiškai įjungiami stabdžiai, kad automobilis sustotų, ir įtempiami priekiniai saugos diržai. Tai buvo vaizdžiai parodyta ekrane, tačiau nuo šios sistemos bandymų praktikoje „Lexus" atstovai rekomendavo susilaikyti.

 

O štai naująją „Climate Concierge" sistemą bus galima nesunkiai išbandyti sėdus prie automobilio vairo. Tai - dar viena naujajame „LS" modelyje įdiegta „Lexus" naujovė, pristatyta pirmąkart pasaulyje. Ši integruota sistema nuolat stebi temperatūrą automobilio viduje bei lauke ir automatiškai reguliuoja vidaus, sėdynių ir vairo temperatūrą. Be to, apdovanojimą pelniusi „Lexus nanoe®" technologija išskiria mikroskopinius, neigiamai įkrautus jonus, taip atgaivindama salono orą ir drėkindama plaukus bei odą ir t.t.

Visa ši, per kiek neįprastą pristatymą gauta informacija pravers patiems sėdus prie naujojo „Lexus LS" vairo. Tada beliks teorines žinias pritaikyti praktikoje ir patiems išmėginti daugelį naujųjų sistemų realybėje. Pažadame, kad įspūdžiais pasidalinsime.

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: