“Volkswagen” TSI varikliui - aukštas įvertinimas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • VW_TSI_Award

“Volkswagen” koncernas už TSI variklio naujas technologijas ir jų pritaikymą susilaukė aukščiausio įvertinimo. Specializuoto žurnalo “auto motor und sport” prestižinė Paulo Pietscho premija paskirta “Volkswagen” koncerno variklių konstrukcijų plėtros vadovui daktarui Rudolfui Krebsui. Šis apdovanojimas reiškia ne tik aukštą labai ekonomiško bei didelę galią ir sukimo momentą išvystančio variklio įvertinimą, bet ir jo pripažinimą ypatingai perspektyvia technine konstrukcija, prisidedančia prie progresyvios automobilių pramonės plėtros.

“Volkswagen” koncerno konstruktoriams pasisekė įgyvendinti ambicingus tikslus – ženkliai sumažinti degalų sąnaudas ir tuo pačiu užtikrinti didesnę variklio galią. Pasak dr. Rudolfo Krebso, įgyvendinta naujovė tiksliai apibrėžia esminį TSI variklio pranašumą. Degalų sąnaudų sumažinimas, esant ženkliai didesnei variklio išvystomai galiai, palyginus su kitais benzininiais varikliais, yra vienas iš esminių pranašumo kriterijų. Po sėkmingų TSI variklio bandymų “Golf GT” automobilyje, šis jėgos agregatas nuo pavasario bus montuojamas ir “Volkswagen Touran” automobiliuose.

Veiksmingiausia degalų sąnaudų sumažinimo priemonė reiškia, jog sumažinus variklio darbo tūrį ir tuo pačiu trinties nuostolius bei variklio svorį, galima ne tik užtikrinti ženkliai mažesnes degalų sąnaudas, bet ir pasiekti geresnį variklio naudingumo koeficientą.

Ypatinga problema buvo ta, kad variklis su mažesniu darbo tūriu atitiktų šiuolaikinius klientų poreikius, pagal kuriuos net prie mažesnių degalų sąnaudų nenukentėtų važiavimo malonumas. Tai “Volkswagen” inžinieriai pasiekė pritaikę naują sudvigubintą oro įpūtimo technologiją, sutrumpintai pavadintą – TSI.

Konstruktoriams pavyko suderinti klasikinio išmetamųjų dujų turbokompresoriaus galimybes su mechaniškai varomu kompresoriumi, kuris, esant net žemiems sūkiams, papildomai tiekia varikliui šviežią orą, taip pagerindamas sukimo momento charakteristikas bei padėdamas varikliui išvystyti daug didesnę galią.

FSI technologija įpurškimo technika jau taikoma daugelyje “Volkswagen” modelių. Tuo tarpu ši technologija su dvigubu oro įpūtimu tapo serijine sportiškam “Golf GT” modeliui. Jo 1,4 l TSI varikliui, išvystančiam 125 kW (170 AG) pajėgumą, 100 km pakanka 7,2 litro benzino, o užmiesčio keliuose degalų sąnaudos sumažėja iki 5,9 litro.

Beje, ši premija – tai jau antras aukštas “Volkswagen” konstruktorių darbo įvertinimas, paskirtas už naują sudvigubinto įpūtimo technologiją. Praėjusį rudenį “Volkswagen” gavo ir JAV pasaulinio masto mokslo populiarinimo žurnalo “Popular Science” specialų prizą už sėkmingai įdiegtas naujoves.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 dalykai, kuriuos reikėtų žinoti apie valytuvų priežiūrą

Kodėl apskritai reikia keisti valytuvus ir kokią įtaką jie turi vairavimui?

Rašymas ant purvino automobilio: gal iškart pasiimkite vinį?

„Nuplauk mane“, „Noriu praustis“ – tokie užrašai anksčiau ar vėliau atsiranda ant purviniausio automobilio kieme.

Kaip saugoti sveikatą ir automobilį saulėtą vasaros dieną?

Ilgai trunkantis karštis gali pakenkti sveikatai ir turėti neigiamos įtakos mašinos techninei būklei

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Laiku diagnozuota korozija palengvina "gydymą"

Ne visi žino, kad rūdys - ilgo korozijos proceso pasekmė

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

„Auto show millennium 2012“

Antroji moto klubo „Aliens MC" organizuojamo ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

1500 kilometrų – tik 43 litrai kuro

Šie skaičiai ne iš vizijų ar sapnų pasaulio, nors kasdien kylant kuro kainoms jie - daugelio nepasiekiama svajonė.