„VW Bora“ (1998-2005) pliusai ir minusai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-VW_Bora_front_20071012

„VW Bora" buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulu. Pastarasis modelis labai priminė „Golf", tačiau turėjo kiek kitokį priekį ir turtingesnę sąrangą. „Bora" lengva vairuoti, automobilis dinamiškas. Modelis pasižymėjo ne tik ryškia ir įsimintina išvaizda, bet ir turtinga standartine sąranga bei galimybe sumontuoti daug papildomos įrangos.

Kadangi „Bora" - didelės „VW" šeimos atstovas, antrinėje rinkoje jis ganėtinai populiarus. Tiesa, jis kiek brangesnis už tų pačių metų gamybos „Golf", nes laikomas prestižiškesniu. Automobilio kėbulas cinkuotas, tad paskutinių metų modeliai korozijos žymių neturėtų turėti. Perkant reiktų daugiau dėmesio skirti ir atidžiau apžiūrėti amortizatorius ir atramines gumas. Pavarų dėžės, tiek MPD, tiek ir APD, problemų kelt netūrėtų. Visi varikliai, tiek 1,6 - 2,3 l benzininiai, tiek ir 1,9 l dyzeliniai - patikimi ir ekonomiški. Paieškojus galima rasti modelį su visais keturiais varančiais ratais.

Deja, automobilis turi ir minusų. Salonas, nors ir kokybiškas, palyginti ankštas. Nelabai patogi automobilio bagažinė ir jam reikia tik kokybiško ir kvalifikuoto aptarnavimo.

 

Volkswagen Bora (1J2) 1.6 16V" techninės charakteristikos

KĖBULAS

Kėbulo tipas

Sedanas

Durų skaičius

4

Vietų skaičius

5

Ilgis

4380 mm

Plotis

1735 mm

Aukštis

1450 mm

Ratų bazė

2515

Maksimali bagažinės talpa

785 l

Minimali bagažinės talpa

455 l

VARIKLIS

Variklio tūris

1598 cm3

Kuro paskirstymo mechanizmas

dohc

Maitinimo sistema

Išskirstytas įpurškimas

Galia

105/5700 AG

Sukimo momentas

148/4500 Nm

Kuras

А-95

TRANSMISIJA

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų skaičius, MPD

5

Pavarų skaičius, APD

4

PAKABA

Priekinės pakabos tipas

Sraigtinė spyruoklė

Užpakalinės pakabos tipas

Sraigtinė spyruoklė

VAIRAS

Vairo stiprintuvas

Hidraulinis

Vairo sistema

Krumpliastiebinė pavara

Apsisukimo spindulys

9,9 m

STABDŽIŲ SISTEMA

Priekiniai stabdžiai

Diskiniai vėdinami

Užpakaliniai stabdžiai

Diskiniai

ABS

Yra

EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI

Kuro bako talpa

55 l

100 km/val. pasiekia

11 s.

Maksimalus greitis

192 km/val.

Kuro sąnaudos užmiestyje

5,7 l/100 km

Kuro sąnaudos mieste

9,6 l/100 km

Kuro sąnaudos, mišrus ciklas

6,9 l

Prošvaisa

130 mm

Automobilio masė

1195 kg

Leidžiama automobilio masė

1730 kg

Padangos

195/65R15

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org/

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: