„VW Bora" buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulu. Pastarasis modelis labai priminė „Golf", tačiau turėjo kiek kitokį priekį ir turtingesnę sąrangą. „Bora" lengva vairuoti, automobilis dinamiškas. Modelis pasižymėjo ne tik ryškia ir įsimintina išvaizda, bet ir turtinga standartine sąranga bei galimybe sumontuoti daug papildomos įrangos.
Kadangi „Bora" - didelės „VW" šeimos atstovas, antrinėje rinkoje jis ganėtinai populiarus. Tiesa, jis kiek brangesnis už tų pačių metų gamybos „Golf", nes laikomas prestižiškesniu. Automobilio kėbulas cinkuotas, tad paskutinių metų modeliai korozijos žymių neturėtų turėti. Perkant reiktų daugiau dėmesio skirti ir atidžiau apžiūrėti amortizatorius ir atramines gumas. Pavarų dėžės, tiek MPD, tiek ir APD, problemų kelt netūrėtų. Visi varikliai, tiek 1,6 - 2,3 l benzininiai, tiek ir 1,9 l dyzeliniai - patikimi ir ekonomiški. Paieškojus galima rasti modelį su visais keturiais varančiais ratais.
Deja, automobilis turi ir minusų. Salonas, nors ir kokybiškas, palyginti ankštas. Nelabai patogi automobilio bagažinė ir jam reikia tik kokybiško ir kvalifikuoto aptarnavimo.
„Volkswagen Bora (1J2) 1.6 16V" techninės charakteristikos
KĖBULAS |
|
Kėbulo tipas |
Sedanas |
Durų skaičius |
4 |
Vietų skaičius |
5 |
Ilgis |
4380 mm |
Plotis |
1735 mm |
Aukštis |
1450 mm |
Ratų bazė |
2515 |
Maksimali bagažinės talpa |
785 l |
Minimali bagažinės talpa |
455 l |
VARIKLIS |
|
Variklio tūris |
1598 cm3 |
Kuro paskirstymo mechanizmas |
dohc |
Maitinimo sistema |
Išskirstytas įpurškimas |
Galia |
105/5700 AG |
Sukimo momentas |
148/4500 Nm |
Kuras |
А-95 |
TRANSMISIJA |
|
Varantys ratai |
Priekiniai |
Pavarų skaičius, MPD |
5 |
Pavarų skaičius, APD |
4 |
PAKABA |
|
Priekinės pakabos tipas |
Sraigtinė spyruoklė |
Užpakalinės pakabos tipas |
Sraigtinė spyruoklė |
VAIRAS |
|
Vairo stiprintuvas |
Hidraulinis |
Vairo sistema |
Krumpliastiebinė pavara |
Apsisukimo spindulys |
9,9 m |
STABDŽIŲ SISTEMA |
|
Priekiniai stabdžiai |
Diskiniai vėdinami |
Užpakaliniai stabdžiai |
Diskiniai |
ABS |
Yra |
EKSPLOATACINIAI RODIKLIAI |
|
Kuro bako talpa |
55 l |
100 km/val. pasiekia |
11 s. |
Maksimalus greitis |
192 km/val. |
Kuro sąnaudos užmiestyje |
5,7 l/100 km |
Kuro sąnaudos mieste |
9,6 l/100 km |
Kuro sąnaudos, mišrus ciklas |
6,9 l |
Prošvaisa |
130 mm |
Automobilio masė |
1195 kg |
Leidžiama automobilio masė |
1730 kg |
Padangos |
195/65R15 |
Parengta pagal užsienio spaudą
Nuotrauka iš http://en.wikipedia.org/
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.
Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas
Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.
Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“
Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo
Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?
Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.
Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse
Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.
Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai
2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti
„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"
Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...
„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą
Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai
Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai
2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...
Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“
Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas
Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug
Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"