Šiandien pristatome dar vieno mūsų nuolatinio skaitytojo, Egidijaus Minsko, iš kaimyninės Latvijos parvežtą foto reportažą.
Teko dalyvauti Latvijos AAK klubo tarybinių automobilių 2009 metų sezono uždaryme. Kadangi renginys buvo vėlokai, tad tikėtis daug dalyvių buvo nelogiška. Renginyje buvo pristatyta daug technikos. Nustebino ką tik baigtas restauruoti ZIL 164. Tvarkingi VAZ-2101 ir Pobeda M-20. Renginyje buvo ir 1928 metų laidos automobilis, gal ir neypatingas, bet gerbtinas. Tai į Latviją prieš I pasaulinį karą atkeliavęs taksi automobilis. Jį pirko dabartinio šeimininko senelis. Renginio metu vyko tradicinės varžybos, gyvos muzikos koncertai, įvairios dovanos ir prizai. Kiekvienas ekipažas grįžo su dovanomis, o mums (dviem lietuvių ekipažams) net startinio mokesčio nereikėjo mokėti.
Tekstas ir nuotraukos E. Minsko
Eugenijau, Mes važiuojame 2013, Pasvalyje
Pavasaris - laikas, kai atgimsta ne tik gamta, bet ir...
Kovinis pėstininkų transportas – 4K7FA-KSPz
Pagrindinis Austrijos šarvuočių gamintojas...
Iš automobilizmo istorijos – Uljanovsko automobilių gamykla
Didžiojo Tėvynės karo metais, vokiečiams artėjant prie...
Lietuvos specialiųjų tarnybų technika – ugniagesių gelbėtojų amfibija
Šiandien autoreviu.lt skaitytojams pristatome kiek rečiau matomą, tačiau labai svarbią funkciją atliekančią ugniagesių gelbėtojų transporto priemonę – amfibiją.
„Mes važiuojam 2010“
Lietuvos senovinės automototechnikos mėgėjų klubas visus senų ir retų automobilių mėgėjus...
Projektas „GRAŽIOJI LIETUVA“: Karinės technikos muziejus Vilniuje
Skaitytojo parengtas fotoreportažas iš Karinės technikos muziejaus
Skrodžiantys vandenį automobiliai
Pirmąjį amfibijos prototipą Amerikoje sukūrė inžinierius iš Bafalo miesto Rodžeris V.Hofheinsas...
Koviniai robotai JAV kariuomenėje
Kai reikia pavaduoti žmones...
Kovinė pėstininkų mašina (BMP)
Nepaisant to, kad pasaulyje daugėja kalbų apie taiką ir nusiginklavimą, tikroji padėtis kaip ir anksčiau lieka įtempta, o karai ir vietos neramumai įsiplieskia vienas po kito