Vos prieš kelis mėnesius debiutavusi naujoji BMW 1 serija nuo rudens pasipildys naujiena – BMW 1 serijos Coupe modeliu. Kompaktiškas, bet itin galingas automobilis suderins moderniausias BMW technologijas ir legendinės BMW 02 serijos autentiškumą.
Kurdami šį automobilį, „BMW Group“ konstruktoriai siekė išryškinti pagrindinį BMW 1 serijos akcentą – nepriekaištingai malonų vairavimą. BMW 1 Coupe demonstruoja, kokio aukšto lygio vairavimu galima mėgautis kompaktiniame automobilyje - būtent dėl šio bruožo naujieji 1 serijos Coupe modeliai lyginami su 1966 m. pasaulį išvydusiais BMW 02 serijos automobiliais, kurie iki šiol žinomi kaip vieni manevringiausių ir galingiausių sportinių Coupe modelių.
Vairuotojai dviejų durų keturvietį automobilį galės rinktis su trimis skirtingais varikliais – dviejų dyzelinių bei vieno benzininio. BMW 135i Coupe su 3.0 l benzininiu varikliu kompaktinių automobilių klasėje išsiskirs savo galia – visiškai naujai sukurtas variklis su dviem turbinomis bei antros kartos tiesioginio įpurškimo technologija sukurs net 306 AG galingumą. 100 km/h greitį šis automobilis pasieks vos per 5,3 sek.
Kiti du BMW 1 Coupe modeliai bus varomi vos prieš kelis mėnesius pristatytais naujais dyzeliniais varikliais, kurie sumažina kuro sąnaudas, tačiau tuo pat metu padidina automobilio galią. BMW 123d Coupe bus varomas 2.0 litrų dyzeliniu varikliu su dviems turbo turbinomis, išvystančiu 204 AG galią, o 100 km/h greitį pasiekti jam pakaks 7 sek. BMW 120d Coupe modelyje bus montuojamas taip pat 2.0 l turbodyzelinis variklis, pasieksiantis 177 AG galią.
Prieš keletą mėnesių pristatyta naujoji „BMW Group“ strategija „Efficient Dynamics“ paliko ryškų pėdsaką ir naujuosiuose BMW 1 Coupe modeliuose. Galingu benzininiu varikliu varomo BMW 135i vidutinės kuro sąnaudos 100 km sieks tik 9,2 l, o dyzelinių variklių - atitinkamai 4,8 ir 5,2 l.
Naujieji BMW kūriniai turės visas „Efficient Dynamics“ inovacijas – Brake Energy Regeneration, High Precision Injection bei Start/Stop sistemas. Pirmoji sistema užtikrina elektros generavimą tik tuomet, kai variklis turi perteklinės energijos arba automobilio stabdymo metu. Tai leidžia maksimizuoti variklio galingumą, kai to tikrai reikia, pavyzdžiui, staigaus greitėjimo metu. High Precision Injection technologijos dėka iki minimumo sumažėja benzino dalis, maišantis orui ir degalams, taip sumažinamas anglies dvideginio išmetimas bei degalų suvartojimas. Automatinė Start/Stop funkcija, diegiama 1 serijos BMW su mechanine pavarų dėže, automobiliui sustojus prie šviesoforo ar transporto spūstyse ir įjungus neutralią pavarą bei atleidus sankabos pedalą, automatiškai išjungia variklį. Jis vėl aktyvuojasi tik paspaudus sankabos pedalą, o tai leidžia išvengti degalų sunaudojimo kol automobilis nejuda.
Lyginant su neseniai pristatytais BMW 1 serijos modeliais, BMW 1 Coupe pailgėjo 13 cm – tai leido padidinti automobilio bagažinės tūrį iki 370 l.
Visų modelių pirkėjai, siekiantys dar didesnės automobilio galios, papildomai galės pasirinkti sportinį M paketą, o BMW 135i Coupe standartinėje įrangoje bus montuojamas M aerodinamikos paketas, automobilio išvaizdai suteikiantis sportiškesnių bruožų. Be standartinės mechaninės 6-ių pavarų dėžės, visuose modeliuose vairuotojas gali pasirinkti ir automatinę 6-ių pavarų transmisiją.
Planuojama, kad į Lietuvą pirmieji BMW 1 Coupe atvyks šių metų rudenį, iškart po tarptautinio debiuto. Automobilių kaina kol kas neskelbiama.
Naujųjų BMW 1 Coupe modelių specifikacijos:
Modelis | BMW 135i | BMW 123d | BMW 120d |
Variklio tipas | benzininis | dyzelinis | dyzelinis |
Variklo tūris (l) | 3,0 | 2,0 | 2,0 |
Cilindrų skaičius
| 6 | 4 | 4 |
Galia (AG) | 306 | 204 | 177 |
Sukimo momentas (Nm) | 400 | 400 | 350 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/h (sek.) | 5,3 | 7,0 | 7,6 |
Maksimalus greitis (km/h) | 250 | 238 | 228 |
Vidutinės kuro sąnaudos (l/100km) | 9,2 | 5,2 | 4,8 |
CO2 emisija (g/km) | 220 | 138 | 128 |
Karolis Žukauskas, UAB “AZ communications” projektų vadovas,
tel. (5) 212 28 92, mob. (699) 02037, karolis@azcom.lt
Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje
Efektyvūs stabdžiai reikalingi bet kuriuo metų laiku, tačiau labiausiai - žiemą
Apie automobilių variklių žvakes
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės
13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų
Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.
Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD
Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...
Atsidariusiose parodose – inžinerinės pramonės ir transporto verslo potencialas
LITEXPO vykstančio parodos sukvietė...
Autoservise gali ir "nurengti"
Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...
2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai
Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.
Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?
Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus
Servisų meistrai tyko lengvatikių
Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.
Automobilių vagies prisipažinimas
Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.