Dar nespėjus atvėsti „Omnitel 1000 km. lenktynių“ kvalifikacinių varžybų emocijoms neperšokusiems jų barjero teko rikiuotis „100 ratų lenktynių“ startui.
Pagal varžybų taisykles į 1000 km. lenktynių uvertiūra jau spėtas pakrikštyti lenktynes turėjo išvairuoti savo automobilius 26 komandos, tačiau prie jų starto linijos penktadienio pavakarę atriedėjo trim automobiliais mažiau. To priežastys – aiškios. Ne visa technika atlaikė sunkių, bekompromisinių kovų dėl patekimo į ilgiausių lenktynių finalą įtampą.
Kaip ir prognozuota, „Omnitel 1000 km lenktynių“ mažajame finale, kurių dalyvių laukė 100 Palangos trasos ratų, irgi vyko atkakli bekompromisinė kova. Tuo stebėtis nederėtų, nes čia susirinko maždaug lygiaverčiai varžovai, kuriems neretai iki barjero, skiriančio nuo patekimo į maratonines lenktynes, pristigo ne sekundžių, o šimtųjų ar net tūkstantųjų jos dalių.
Jau pačiame pirmajame „100 ratų lenktynių“ rate ginklus pirmoji sudėjo Kelmės ASK komanda, kurios „Fiat Coupe“ išleido paskutinį kvapą. Po keturiolikos ratų toks pat likimas ištiko „Greito kredito“ ekipos BMW M5.
Įpusėjus lenktynėms madas diktavo lyderių trejetukas – „BB Racing“ su žaliuoju „itsubishi Colt“ „Remis Racing Team“ su penktosios kartos „Volkswagen Golf“ ir „Autochemija Team“ komanda, kurios lenktynininkų ketvertukas tramdė galingą, beveik 3,5 litro darbinio tūrio variklį turintį „Nissan 350Z“.
Vėliau dar ne kartą keitėsi pretendentų į šių lenktynių nugalėtojus ir prizininkus penketukas, tačiau likus iki finišo keliems ratams jau tik apmaudi nesekmė galėjo sukliudyti pirmųjų dviejų komandų pergalingą žygį finišo link.
Tačiau šįkart netikėtumų nebuvo. Pirmoji „100 ratų lenktynių“ finišą kirto „BB Racing“ ekipa, kurios lenktyninkai Artūras ir Mindaugas Daunoravičiai, Darius Biesevičius ir Paulius Kairavičius nuoširdžiai džiaugėsi pirmieji baigę šių metų lenktynių Palangoje maratoną.
Antrąją vietą iškovojo „Remis Racing Team“ sportininkų trio Remigijus Jacėnas, Jordanas Dirgėla ir Aurimas Černeckas.
Į trečiąją nugalėtojų pakylos pakopą tik paskutiniuose ratuose prasibrovė „Adampolis Racing Team“ antrosios komandos sportininkai Tomas ir Darius Šipkauskai ir Paulius Kairavičius, vairavę egzotišką „Adampolis Luego Kit Car“.
Jie aplenkė ketvirtoje vietoje likusius „Autochemija Team“ komandos sportininkus Arūną Šepetį, Saulių Nekrošių, Laimoną Kasiulį ir Žilviną Juršį bei penktąją vietą su „Toyota Supra“ užėmusius „Padvaiskas ir Ko“ ekipos narius Arvydą Padvaiską ir Aurelijų Petraitį.
„100 ratų lenktynių“ nugalėtojams atiteko pagrindinis šių varžybų prizas - Lietuvos Policijos taurė.
Algimanto BRAZAIČIO ir Valdo ČIČINSKO nuotraukos
„Omnitel 1000 km lenktynių“ Lenovo spaudos centras
Viešųjų ryšių agentūra „Visus Bonus“
Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje
Efektyvūs stabdžiai reikalingi bet kuriuo metų laiku, tačiau labiausiai - žiemą
Apie automobilių variklių žvakes
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės
13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų
Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.
Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD
Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...
Atsidariusiose parodose – inžinerinės pramonės ir transporto verslo potencialas
LITEXPO vykstančio parodos sukvietė...
Autoservise gali ir "nurengti"
Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...
2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai
Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.
Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?
Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus
Servisų meistrai tyko lengvatikių
Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.
Automobilių vagies prisipažinimas
Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.