Vakar, spalio 15 d., Kūno kultūros ir sporto departamente vyko spaudos konferencija, kurioje dalyvavo Lietuvą Europos kroso ir ralio čempionatuose garsinę sportininkai (apie tai plačiau artimiausiu metu): Nerijus Naujokaitis, Ričardas Savickis, Linas Norkus ir Martynas Padgurskis.
Žurnalistų dėmesio netrūko visiems, tačiau daugiausia jo sulaukė 35 metų šakietis Nerijus Naujokaitis, šiemet antrą kartą tapęs Europos kroso čempionu.
Praėjusiais metais vairavęs „Volkswagen Golf Turbo 4x4“, šiemet šakietis sėdėjo prie specialiai lenktynėms paruošto „Volkswagen Polo Turbo 4x4“ vairo. Šiame automobilyje sumontuota 4 pavarų „X–trac“ pavarų dėžė, įrengta WRC tipo pakaba, 1763 cm3 darbinio tūrio 500 AG variklis. Automobilis, kaip ir golfas, buvo paruoštas „Hohenester-sport“ centre Vokietijoje. Kaip ir ankstesnis automobilis, šis ganėtinai „ėdrus“: 1 km reikėjo 1 l „Elf turbo max“ benzino. Padangų vienam etapui taip pat reikėjo daug – 10–16 vnt.
Pasak N. Naujokaičio, šiemet apginti čempiono titulą buvo lengviau negu jį iškovoti: trasos pažįstamos, buvo aišku, kokią metodiką taikyti lenktyniaujant, kokių padangų vežtis. Įvertinus tai, kad ir šiemet be kelių pagrindinių rėmėjų, pagalbinė čempiono komanda ir mechanikai buvo draugai ir bičiuliai, tokios žinios tikrai pravertė, nes pinigų automobilių sportui Lietuvoje dar trūksta.
Beje, N. Naujokaičio žiniomis mėgino pasinaudoti ir pagrindinis jo konkurentas A. Kvašninas, kuris šiemet net atsivežė du žmones, turėjusius sekti N. Naujokaitį. Beje, per visą čempionatą A. Kvašninui buvo leidžiama daugiau negu kitiems sportininkams – jam buvo atleidžiami tokie prasižengimai, už kuriuos kiti sportininkai būtų buvę šalinami iš lenktynių.
Nepaisant lėšų stygiaus, automobilio gedimų ir konkurentų persekiojimo, N. Naujokaičiui pavyko apginti čempiono titulą. Tiesa, žurnalistams N. Naujokaitis sakė, kad tai gali būti paskutinis toks jo titulas, nes planuose – ralis-krosas. Ar kroso čempionui pavyks išmėginti jėgas šiame čempionate, paaiškės po Naujųjų metų. Beje, N. Naujokaitis taip pat prisipažino, kad ralio-kroso čempionate jis norėtų vairuoti škodą.
Autoreviu.lt linki Nerijui Naujokaičiui svajonių išsipildymo, naujų pergalių ir pirmųjų vietų.
Krosas, tai ne tik važiavimas...
bet ir remontai...
kova su varžovais...
bandymai atitrūkti...
ir būti pirmu...
O jau paskui galima priimti apdovanojimus...
pozuoti žurnalistams...
galvoti apie ateitį...
kartu džiaugtis pasiekimais...
ir fotografuotis su gerbėjais...
Varžybų nuotraukos Valdo Čičinsko www.fotovaldas.com
Spaudos konferencijos nuotraukos: Algimanto Brazaičio, Vidmanto Misevičiaus
Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje
Efektyvūs stabdžiai reikalingi bet kuriuo metų laiku, tačiau labiausiai - žiemą
Apie automobilių variklių žvakes
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės
13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų
Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.
Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD
Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...
Atsidariusiose parodose – inžinerinės pramonės ir transporto verslo potencialas
LITEXPO vykstančio parodos sukvietė...
Autoservise gali ir "nurengti"
Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...
2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai
Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.
Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?
Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus
Servisų meistrai tyko lengvatikių
Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.
Automobilių vagies prisipažinimas
Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.