Vilniaus miesto taryba šiandien priėmė sprendimą apmokestinti įvažiavimą į UNESCO Pasaulio kultūros paveldo sąrašą įtrauktą Vilniaus senamiestį.
Tikimasi, kad įvedus rinkliavas, Senamiestyje sumažės automobilių srautai - ši miesto dalis bus saugesnė ir patrauklesnė. Be to, Senamiestį lengviau pasiektų greitosios pagalbos, gaisrinės, policijos transportas.
Planuojamos naujos mokamo įvažiavimo įrangos kaina - apie 2,5 mln. litų, planuojamos surinkti pajamos iš rinkliavos - apie 8 mln. litų per metus. Už rinkliavas surinktas lėšas ketinama panaudoti tikslingai - pėsčiųjų takų dangos gerinimui, dviračių nuomos sistemos įdiegimui ir eksploatavimui.
Už vienkartinį įvažiavimą numatytas mokestis grynais pinigais įvažiavimo punkte - 10 Lt, atsiskaitant kortele - 5 Lt, ilgalaikių leidimų vieniems metams kaina - 1 tūkst. 250 Lt. Nuolaidos numatomos taikyti asmenims, gyvenantiems senamiestyje, vairuotojams su judėjimo negalia, taksi automobiliams, specialiosioms tarnyboms, autobusams.
Metiniam įvažiavimo mokesčiui Senamiesčio gyventojams, neįgaliesiems, spec. tarnyboms numatoma 95 proc. nuolaida (60 Lt metams), taksi automobiliams - 50 proc. nuolaida (625 Lt per metus).
Daugiau informacijos: mero pavaduotojas Romas Adomavičius, tel. 211 28 83.
Mindaugas Biliauskas
Vilniaus miesto savivaldybės tarybos Sekretoriato
Viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas
Konstitucijos pr. 3
LT-09601 Vilnius
Tel.: (8 5) 211 1737, 8 680 61 737
El. p. mindaugas.biliauskas@vilnius.lt
Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje
Efektyvūs stabdžiai reikalingi bet kuriuo metų laiku, tačiau labiausiai - žiemą
Apie automobilių variklių žvakes
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės
13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų
Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.
Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD
Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...
Atsidariusiose parodose – inžinerinės pramonės ir transporto verslo potencialas
LITEXPO vykstančio parodos sukvietė...
Autoservise gali ir "nurengti"
Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...
2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai
Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.
Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?
Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus
Servisų meistrai tyko lengvatikių
Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.
Automobilių vagies prisipažinimas
Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.