“Continental” naujovės žiemos sezonui
Atnaujinta: 2020-03-09

Dar gilesnės lyderio šaknys Lietuvoje

Plačiai žinomas "Continental AG" koncernas jau daugelį metų užima padangų gamybos lyderio pozicijas ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. 2004 metais koncerno, kurio padaliniai išsibarstę po visą pasaulį ir kuriuose dirba per 81 tūkstantį darbuotojų, metinė apyvarta sudarė 12,6 milijardo eurų. Šiemet koncernas įsiveržė į Europos taip vadinamojo "pirmojo pastatymo" arba originalios komplektacijos rinkos lyderio poziciją. Vidutiniškai dabar kas ketvirtas naujas automobilis nuo konvejerio nurieda su "Continental" padangomis.

"Continental AG" atiteko garbė būti oficialiu FIFA 2006 metais Vokietijoje rengiamo pasaulio futbolo čempionato partneriu. Koncernui suteiktas generalinio rėmėjo statusas.

Jau keletą metų Baltijos šalyse sėkmingai dirbantis "Continental AG" koncernas kartu su savo ilgamečiu partneriu - firma "Kelias" - šiandien pristato savo karščiausias naujienas artėjančiam žiemos sezonui.

"ContiWinterViking 2"

Po ilgokai užsitęsusio tiesiog vasariškai šilto rudens neišvengiamai ateis žiema, kurią šiemet sinoptikai prognozuoja gana rūsčią. Atsižvelgdami į tai padangų gamybos "Continental AG" koncerno įgaliotoji atstovybė Baltijos šalyse bei šių padangų oficialūs ir įgaliotieji platintojai Lietuvoje vairuotojams siūlo "ContiWinterViking 2".

Šios padangos jau įvykusių bandymų metu pripažintos nauju automobilio valdymo ir jo stabdymo ant sniego bei ledo dangos etalonu.

"ContiWinterViking 2" - tai naujos dygliuotos padangos, kurias "Continental" specialistai kūrė atsižvelgdami į atšiaurias Skandinavijos, Rusijos bei Kanados žiemų vairavimo sąlygas. Todėl net netenka abejoti, jog jos puikiausiai tiks ir mūsų šalies vairuotojams.

Lyginant su savo pirmtakėmis - "ContiWinterViking 1", kurias jau spėjo išbandyti bei įvertinti ir daugelis Lietuvos vairuotojų, naujosios "ContiWinterViking 2" pranoksta anksčiau gamintas pagal daugumą visų savo techninių parametrų. Jei ant automobilio ratų sumontuotos šiandien pristatomos "ContiWinterViking 2", galite džiaugtis, jog tokio automobilio valdomumas bus padidėjęs dviem, o automobilio pagreitis ar stabdymo kelias ant ledo - net keturiais procentais.
Šie rodikliai pasiekti įdiegus į "ContiWinterViking 2" padangų gamybą keletą naujovių.
Naujas ne tik protektoriaus piešinys

Pirmą kartą dygliuotų padangų gamyboje panaudotas asimetrinis protektoriaus piešinys, kurio dėka pagerėjo daugelis automobilio valdymo savybių. Pavyzdžiui, padangos išorėje esantis lamelių tinklas mažina automobilio šoninį slydimą, o padangos centrinėje dalyje esantys atskiri elementai įtakoja geresnį sukibimą su sniegu, o tuo pačiu - ir automobilio valdomumą. Dėl specialaus protektoriaus piešinio padangų kraštai daug geriau sukimba su sniegu, o tvirta, tarsi savotiškas atraminis petys vidurinė protektoriaus dalis įtakoja geresnį automobilio valdomumą. Protektorių juosiantys paraleriniai išilginiai grioveliai sparčiau išstumia iš po padangos vandenį ar sniego-vandens mišinį ir tuo pačiu įtakoja geresnį padangos pasipriešinimą akvaplanavimui.
"ContiWinterViking 2" padangų gamyboje naudojami tik naujos konstrukcijos stačiakampio skerspjūvio dygliai, dėl savo unikalaus kietlydinio viršūnėlės užgalandymo formos specialistų vadinamai "deimantiniais". Optimalus jų išdėstymas įtakoja ne tik trumpesnį stabdymo kelią, bet ir geresnį automobilio pagreitėjimą.

Lyginant su ankstesnės konstrukcijos apvaliais dygliais naujųjų dėka stabdymo kelias ant ledo sutrumpėjo net 11 procentų. Be to naujųjų dyglių forma ir tvirtesni medžiagų, iš kurių jie daromi, mišiniai gerokai prailgina jų eksploatacijos laiką, o svarbiausia, leidžia net sunkiomis žiemos sąlygomis vairuoti saugiai. Be to būtina pabrėžti, kad visos prieš patekdamos ant prekystalių naujosios "ContiWinterViking 2" sudygliuojamos gamykloje. Dėka visų šių naujų savybių "Continental AG" specialistams pavyko gerokai prailginti ir padangų ilgaamžiškumą. Taigi, vieną kartą investavęs į brangesnes padangas vairuotojas jomis galės ir džiaugtis gerokai ilgiau. Šios padangos gaminamos nuo 45 iki 70 serijų, o jų plotis nuo 165 iki 225 mm. Jos gali būti montuojamos pradedant nuo 14 iki 17 colių ratlankių. Bedyglė "ContiWinterContact TS 800" Tai dar viena "Continental AG" naujiena, kurią šiandien pristatome ir kurią būsimos žiemos sąlygomis galės išbandyti ir Lietuvos kompaktiškų bei vidutinės klasės automobilių vairuotojai. Naujų "ContiWinterContact TS 800" gerąsias savybes - patikimesnį sukibimą su kelio danga, geresnį automobilio manevringumą važiuojant sniegu, trumpesnį stabdymo kelią ir kitas - leido pagerinti novatoriška šių padangų gamyboje taikoma korio struktūra. Modernizavus šių padangų gamyboje jau ne pirmus metus taikomą korio struktūrą padidėjo protektoriaus standumas, įtakojantis vairavimo charakteristikas važiuojant tiek sausu ar šlapiu keliu, tiek sniegu ar ledu. Naujų "ContiWinterContact TS 800" padangas iš kitų išskiria į akį krintantis V formos protektorius. Tačiau tai ne padangos puošmena. V formos protektorių sudarantys šoniniai bei išilginiai grioveliai pagreitina vandens ar vandens-sniego masės išstūmimą, kas ženkliai mažina akvaplanavimo pavojų. Kompaktiški protektoriaus blokeliai suteikia naujosioms "ContiWinterContact TS 800" maksimalų kontaktą su kelio paviršiumi, kas savo ruožtu ženkliai pagerina stabdymo savybes ant sniego ar ledo. Šios rūšies padangos gaminamos 60-80 serijų, jų plotis nuo 165 iki 185 mm, o greičio indeksas T, leidžiantis su jomis saugiai važiuoti iki 190 km/h greičiu. Ratlankių dydžiai nuo 13 iki 15 colių. Galima važiuoti ir pradūrus padangą Žinia, vairuotojui nemenkų keblumų sukelia pradurta ar kitokiu būdu netekusi oro padanga. Itin tai nepageidautina žiemą.

Tačiau "Continental" ir tokiomis aplinkybėmis siūlo išeitį - SSR (Self Supporting Runflat Tyre - riedėjimo be slėgio technologija) padangas.

Skirtingai nuo įprastinių, SSR tipo padangos turi sustiprintas sieneles, išlaikančias padangos formas bei stabilumą ir neleidžiančias ratlankiui pažeisti padangos šonų į kelio nelygumus net ir nukritus oro slėgiui. Tokių padangų pranašumas - ne vien tai, kad jų nekeisdamas gali nuvažiuoti iki serviso. Daug svarbesnis faktorius, kuris leidžia vairuotojui suvaldyti transporto priemonę ir tada, kai slėgio padangose netenkama staiga. Vienok, visą žiemą su jomis nevažinėsite. Su SSR padangomis, joms netekus slėgio, galėsite tęsti kelionę dar 80 kilometrų važiuodami ne didesniu kaip 80 kilometrų per valandą greičiu. Kadangi SSR padangos teikia labai aukštą važiavimo komforto standartą, varuotojas iškart gali net nepajusti, kai padanga netenka slėgio. Todėl tokio tipo padangos gali būti montuojamos tik automobiliuose, kurie turi oro slėgio kontrolės sistemas. Nepamirštos ir jau pateisinusios gerąsias savybes "Continental" oficialūs ir įgaliotieji atstovai žiemai siūlo ne tik šias dvi karščiausias naujienas. Jų prekybos taškuose pirkėjai ras ir pernai bei dar anksčiau pristatytas padangas, kurias jau spėjo išbandyti Lietuvos vairuotojai bei įsitikinti jų gerosiomis savybėmis ir teikiamais privalumais. Greitų automobilių vairuotojai pamėgo didžiausia rinkos naujove pernai tapusias "ContiWinterContact TS 810" ir "TS 810 Sport" padangas, pakeitusias legendines "ContiWinterContact TS 790", kurios buvo pradėtos gaminti dar 1998 metais. Tokių padangų pasaulio rinkose parduota apie 12 milijonų.
Per šešerius metus keitėsi šių padangų protektoriaus piešinys, keitėsi jų pačių gamybos evoliucija, bet milijonams vairuotojų jos išliko kaip kokybės, saugumo bei patikimumo garantas. Net 29 kartus jos gavo aukščiausius įvertinimus įvairiuose testuose, kuriuos organizavo autoritetingi specializuoti žurnalai.

Todėl gamintojai tikisi, jog jau įsitikinę minėtų padangų pranašumais vairuotojai mielai rinksis ir jų patobulintą variantą - "ContiWinterContact TS 810" ar "TS 810 Sport". Juolab, kad ir mūsų šalies keliais rieda vis daugiau galingesnių ir tuo pačiu greitesnių automobilių. Priklausomai nuo dydžio, su "ContiWinterContact TS 810" padangomis bus galima važiuoti dideliais greičiais. Padangomis, ženklinamomis "T" indeksu - iki 190 km/val., "H" - iki 210 km/val. ir "V" - iki 240 km/val.

Dar įvairesnės "ContiWinterContact TS 810 Sport", kurios gaminamos net 29 versijų, galimybės. Šios padangos nepakeičiamos esant ekstremalioms apkrovoms ir išlaiko visas saugumo bei patikimumo garantijas vairuojant sportinius automobilius. "ContiWinterContact TS 810 Sport" padangų gamyboje panaudotas unikalus techninis sprendimas - išorinė (posūkyje - atraminė) protektoriaus dalis gaminama iš tvirtesnio gumos mišinio nei kita protektoriaus dalis.

Maksimalūs šiai padangai leistini greičiai priklauso nuo jos indekso : "H" - iki 210, "V" - iki 240 ir "W" - iki 270 km/val.

Vairuotojai palankiai tebevertina ir "ContiVikingContact 3" padangas, kurių irgi rasite jomis prekiaujančių atstovų parduotuvių ar servisų lentynose. Ypač gero įvertinimo "ContiVikingContact 3" susilaukė testuose, atliktuose važiuojant sniegu padengtu keliu. Automobilio ratai su šiomis padangomis ne tik labai gerai sukibo su dangos paviršiumi greitėjimo ir stabdymo testuose, bet ir pats automobilis vingiuotoje bandymų trasoje važiavo greičiausiai, demonstruodamas išskirtinį stabilumą sudėtingomis vairavimo sąlygomis. Neveltui šios padangos tapo absoliučiomis nugalėtojomis tiek praėjusią žiemą, tiek šiemet jau surengtuose specialiuose testuose !

Nepamiršti ir visureigių vairuotojai. Jie be jau įprastų ir noriai perkamų demisezoninių "Conti 4X4 Contact", "ContiTracSUV", "ContiCrossContact LX" bei žieminių "Conti 4X4 WinterContact" galės džiaugtis ir labai patikimu dygliuotų "Conti 4X4 IceContact" padangų modeliu. Be lengvųjų automobilių padangų "Continental" atstovai turi daug naujovių ir sunkvežimių vairuotojams. Neveltui su "Continental" ženklu pažymėtomis padangomis įvairiose arenose vyksta absoliuti dauguma itin patrauklių sunkvežimių lenktynių.

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje

Efek­ty­vūs stab­džiai rei­ka­lin­gi bet ku­riuo me­tų lai­ku, ta­čiau la­biau­siai - žie­mą

Apie automobilių variklių žvakes

Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai

Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.

Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?

Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus

Servisų meistrai tyko lengvatikių

Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.

Automobilių vagies prisipažinimas

Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: