Japoniją sukrėtusi katastrofa skaudžiai smogė ir kitų šalių automobilių gamintojams. Reikalas tas, kad Japonijoje buvo gaminama nemažai atsarginių automobilių dalių, kurių stygius pasaulinėje rinkoje jausis ir antrą 2011 m. ketvirtį. Tokias prognozes išsakė įmonės „Ernst & Young" mokesčių skyriaus direktorė Juko Faita. Pasak jos, daugelis gamintojų baigia sunaudoti sandėliuose saugotas detalių atsargas ir jų laukia miglota ateitis. Ji taip pat priminė, kad bendrovės „Goldman Sachs" skaičiavimu, diena prastovų Japonijos automobilių pramonei kainuoja 200 mln. JAV dolerių. Dėl detalių trūkumo nuostolius patirs ir kitų šalių gamintojai, tačiau juos bus sunkiau paskaičiuoti.
„Ernst & Young" grupės, teikiančios paslaugas įmonėms, vadovas Aleksejus Ivanovas teigė, kad nuostolius bus galima pradėti skaičiuoti tik birželį, kai baigsis ankstesnis „logistinis ciklas", trunkantis maždaug 3 mėnesius. Iš viso gali būti nepagaminta iki 3,5 mln. automobilių. 15 proc. šios apimties taip ir nebus kompensuota. Ekspertai prognozuoja, kad artimiausiu metu pasaulio rinkose turėtų brangti atsarginės dalys.
Automobilių konsultacinės įmonės „HIS" atlikta analizė rodo, kad 90 proc. nuostolių tenka japonų originalių dalių gamintojams. Prognozuojama, kad labiausiai gamyba teks mažinti 36 savaitę po avarijos Fukusimos AE. Tai bus šių metų lapkritį.
Parengta pagal užsienio spaudą
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.
Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje
Efektyvūs stabdžiai reikalingi bet kuriuo metų laiku, tačiau labiausiai - žiemą
Apie automobilių variklių žvakes
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės
13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų
Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.
Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD
Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...
Atsidariusiose parodose – inžinerinės pramonės ir transporto verslo potencialas
LITEXPO vykstančio parodos sukvietė...
Autoservise gali ir "nurengti"
Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...
2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai
Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.
Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?
Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus
Servisų meistrai tyko lengvatikių
Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.
Automobilių vagies prisipažinimas
Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.