Dėl Japonijos katastrofos pasaulyje nebus pagaminta 3,5 mln. automobilių
Atnaujinta: 2020-03-09
  • P1050133__Large_

Japoniją sukrėtusi katastrofa skaudžiai smogė ir kitų šalių automobilių gamintojams. Reikalas tas, kad Japonijoje buvo gaminama nemažai atsarginių automobilių dalių, kurių stygius pasaulinėje rinkoje jausis ir antrą 2011 m. ketvirtį. Tokias prognozes išsakė įmonės „Ernst & Young" mokesčių skyriaus direktorė Juko Faita. Pasak jos, daugelis gamintojų baigia sunaudoti sandėliuose saugotas detalių atsargas ir jų laukia miglota ateitis. Ji taip pat priminė, kad bendrovės „Goldman Sachs" skaičiavimu, diena prastovų Japonijos automobilių pramonei kainuoja 200 mln. JAV dolerių. Dėl detalių trūkumo nuostolius patirs ir kitų šalių gamintojai, tačiau juos bus sunkiau paskaičiuoti.
„Ernst & Young" grupės, teikiančios paslaugas įmonėms, vadovas Aleksejus Ivanovas teigė, kad nuostolius bus galima pradėti skaičiuoti tik birželį, kai baigsis ankstesnis „logistinis ciklas", trunkantis maždaug 3 mėnesius. Iš viso gali būti nepagaminta iki 3,5 mln. automobilių. 15 proc. šios apimties taip ir nebus kompensuota. Ekspertai prognozuoja, kad artimiausiu metu pasaulio rinkose turėtų brangti atsarginės dalys.
Automobilių konsultacinės įmonės „HIS" atlikta analizė rodo, kad 90 proc. nuostolių tenka japonų originalių dalių gamintojams. Prognozuojama, kad labiausiai gamyba teks mažinti 36 savaitę po avarijos Fukusimos AE. Tai bus šių metų lapkritį.

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje

Efek­ty­vūs stab­džiai rei­ka­lin­gi bet ku­riuo me­tų lai­ku, ta­čiau la­biau­siai - žie­mą

Apie automobilių variklių žvakes

Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai

Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.

Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?

Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus

Servisų meistrai tyko lengvatikių

Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.

Automobilių vagies prisipažinimas

Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: