Nokian Hakkapeliitta 8 - aukščiausias lygio sukibimas, lengviausiai riedanti padanga
Atnaujinta: 2020-03-09
  • hkpl8

Nokian Tyres dar kartą patvirtino inovatyviausio žieminių padangų gamintojo vardą. Tuo laiku kai kiti gamintojai mažina dyglių skaičių padangose, Nokian sugebėjo žymiai padidinti jų skaičių .Yra žinoma, kad vairuojant sunkiomis sąlygomis, apledėjusiu keliu 90% sukibimo lemia dygliai, todėl jų skaičiaus padidėjimas, žymiai padidina sukibimą ir saugumą. Sporte naudojamos dygliuotos padangos turi kelis kartus daugiau dyglių nei įprastos padangos, nuo šiol Nokian HAKA 8 siūlo panašų sukibimą!

Nokian Tyres, reikliausių pasaulio žiemos sąlygų specialistas, pristato naują dygliuotą padangą skirtą Šiaurės sąlygomis, kuri bus pristatyta 2013 m. rudenį. Unikalios dyglių technologijos nuo žieminių padangų išradejo suteikia sukibimą ant ledo ir sniego, kaip niekada anksčiau. padanga yra stebėtinai tyli ir lengvesnis riedėjimas nei prieš tai, taip taupomas kuras ir sumažinamas kelių nusidėvėjimas.

Naujas čempionas Šiaurės keliuose apima 59 dydžius, nuo 13 cm iki 20 colių, ir tinka tiek mažesnių šeimos automobiliams, tiek sportinėm transporto priemonėms.

Pagal Šiaurės šalyse atliktą tyrimą, geras sukibimas su ledu ir sniegu prioritetas numeris vienas dėl žieminių padangų. Labai patikimas sukibimas ir saugus ir sklandus vairavimas įvairiomis žiemos sąlygomis yra standartiniai Hakkapeliitta žieminių padangų savybių. Tai naujos kartos dygliuotos Hakkapeliitta padangos dizainas remiasi Nokian Hakkapeliitta 7, kuri buvo įvesta į rinką 2009 m. Ši daugkartinė bandymų laimėtoja turi savo srityje pasaulio rekordą: per 30 bandymų laimėjo automobilių žurnaluose nuo 2009 m iki 2012 m.

Kūrimas ir metodiniai nauji žiemos padangos bandymai dar labiau spartina besivystantį kūrimo procesą, kuris trunka beveik ketverius metus. Kaip ir jo pirmtakas, naujasis Hakkapeliitta 8 turi kryptinį protektoriaus raštą, todėl fiksuota sukimosi krypčiai. Tūkstančiai žiemos bandymų papasakotu tą pačią istoriją: krypties, simetriškas protektoriaus modelis yra optimalus pasirinkimas dygliuotom žieminėm padangom, nes ji palaiko platų tarpą tarp dyglių siekiant optimizuoti sukibimą ir sumažinti važiavimo triukšmą.

Nokian ideologija yra, kad tikra žieminė padanga turi dirbti optimaliai realiomis žiemos sąlygomis, pvz. vairavimo ant ledo, sniego ar ižo. Nokian kaip pramonės pionieriai, nori negailestingo sukibimo ir užtikrinti išskirtinį vairavimo komfortą.


Naujas Eco Stud 8 koncepcija suteikia dar niekur nematytą sukibimą

Geriausioms pasaulio dygliuotoms padangoms reikia STUD technologijos, padangos konstrukcijos, protektoriaus rašto ir gumos junginių puikaus derinio. Jie taip pat turi būti patikrinti realiose aplinkose. Nokian Hakkapeliitta 8 elgesys ekstremaliomis sąlygomis buvo tobulinamas Nokian Tyres Ivalo bandymų centre, į šiaurę nuo poliarinio rato.

Naujo produkto aukščiausias sukibimas ir švelnus kelio kontaktas ant visų paviršių yra maksimali revoliucinės STUD koncepcija, kuri atitinka naujojo Šiaurės šalių teisės aktus. Teisė taikoma dygliuotom žieminėm padangom, pagamintų nuo liepos 1 d arba vėliau.
Nauja Eco Stud 8 koncepcija žiemos padangoms pagerina saugumą ekstremaliomis sąlygomis ir kontroliuoja elgesį. Ji apima naujos kartos inkaro tipo dygliai, flange protektorius, kuris sumažina poveikį į dyglį, ir Eco Stud pagalvėlė, kuri jau naudojama, lyginant su ankstesniais Hakkapeliitta žieminėmis padangomis, kuris pagerina dyglio veikimą ir toliau minkština kontaktą su keliu.

 

Nokian Hakkapeliitta 8 dygliuotos padangos turi precedento neturinčio išilginį ir šoninį sukibimą ant ledo. Kiekvieno dyglio vieta unikalus dyglio pasiskirstymas buvo atliktas kompiuteriu . Dygliai yra pateikti eilėmis ir išdėstyti tolygiai per visą protektoriaus paviršių. Tai reiškia, kad dygliai nėra vienas už kito ir užtikrina geriausią įmanomą sukibimą bet kokiomis sąlygomis.

- Išilginis ir šoninis sukibimas ant ledo yra labai gerai subalansuotas, todėl nuspėjamas elgesys ant labai slidžios dangos. Kai dygliai tinkamai apsaugoti, jie ilgiau tarnaus ir triukšmas lieka stebėtinai mažas, sako Pirhonen.

Nauja Nokian Hakkapeliitta 8 yra taip pat švelnus kelio paviršiui. Keliui daromas poveikis šios padangos švelnus, daugiau nei 12% mažesnis už ribinį kiekį, apibrėžtą Šiaurės šalių teisės aktais, lygis kurį bus sunku pasiekti daugeliui gamintojų.

Ramybė ekstremalioms situacijoms

Nokian Hakkapeliitta 8 turi naujo tipo dyglio galvutę ir naują bazės struktūrą. Tvirtai įkomponuotas į padangos gumos mišinį kuris tarsi užrakina dyglį protektoriaus bloke, dėl to stabilizuojasi vairavimas ant sauso kelio ir užtikrina tolygų protektoriaus dėvėjimasi.

Visos Nokian Hakkapeliitta 8 padangos parduodamos su dygliuotos gamykloje, tai užtikrina kokybę ir dyglio veiksmingumą.


Daugiau protektoriaus blokų, daugiau tikslumo ir sukibimo

Svarbi naujovė, prisideda prie pirmos klasės žiemos sukibimo, atsparumas dilimui, ir žemas triukšmo lygis dėka naujo protektoriaus blokų išdėstytų simetriškai. Nokian Hakkapeliitta 8 protektoriaus blokų turi daugiau nei legendinis ledo ir sniego kelių čempionas, Hakkapeliitta 7.

Daugiau protektoriaus blokų padidina griovelių skaičių ir suėmimui skirtų kraštų, kad pilnai kontaktuotu padanga ant ledo ir sniego, kaip paliečia kelio dangą. Daug protektoriaus blokų taip pat užtikrina, tikslesnį ir platesnį dyglio vietą. Protektoriaus blokai yra mažesni, todėl sumažinamas šilumos generaciją, kurio dėka atsiranda ilgesnis padangos gyvenimas ir atsparumas dilimui. Ši naujovė taip pat pabrėžia, kad tai degalus taupančios padangos, mažinant pasipriešinimą riedėjimui.

Protektoriaus blokai centrinėje padangos dalyje buvo sujungti kartu, kad padanga būtu tvirtesnė ir padidintu stabilumą.

 

 

Vairavimo malonumas ir stabilumas ant asfalto

Buvo patobulintas naujas protektoriaus raštas dizainas Hakkapeliitta 8. Diagonal 3D palaikymo lamelės centrinėje dalyje sutvirtina struktūrą, todėl tai suteikia stabilumo.

Diagonalinės įpjovos pagreitina vairo reakciją ir tikslesnį valdymą. Užsifiksuojančiosios 3D lamelės išorinėje padangos dalyje ir protektoriaus blokai užtikrina kontaktą su kelio danga, pagerina vairavimą posūkiuose ir per išsisukamuosius manevrus.

Nauja griežtesnė konstrukcija išlaiko savo formą, nepriklausomai kelyje iškilimų. Naujos tylesnės sudėtinės dalys ir kitos medžiagos pasirenkamos siekiant labiau stabilumo ir tylesnį važiavimą, padidina komforto lygį.


Unikalus protektoriaus mišinys

Nokian Hakkapeliitta 8, pritaikyta Šiaurės sąlygomis, protektoriaus junginys yra didžiulis pastangų rezultatas. Pagrindinės sudedamosios dalys visiškai naujas Hakkapeliitta Cryo-silano GEN 2 yra silicio dioksidas, rapsų aliejus ir natūraliojo kaučiuko.

Rapsų aliejus veikia kaip kriogeninio silano junginys, kuris atsparus žemai temperatūrai, kaip katalizatorius, jis sužadina sąveiką tarp silicio dioksido ir natūraliojo kaučiuko, gerina stiprumą protektoriaus junginyje. Kuo didesnis procentas natūralios gumos kuris yra pagrindinis veiksnys, siekiant užtikrinti ekstremalių sukibimą kebliomis Šiaurės sąlygomis.

Natūrali guma yra pastovios temperatūros intervale, ir veikia ypač gerai, kurios temperatūra yra arti nulio, taip pat labai šaltu oru.

Atsižvelgdami į tai, kad didelis silicio dioksido turinys ir visiškai naujas protektoriaus raštas, Hakkapeliitta 8 turi labai mažą pasipriešinimą riedėjimui - beveik 5% mažesnis nei Hakkapeliitta 7.
Naujas produktas - dar labiau sumažina degalų sąnaudas ir kenksmingų išmetamų transporto priemonės teršalų.


Nokian žieminės padangos sukurtos užtikrinant saugų vairavimą esant bet kokioms oro ir kelio sąlygomis.

 

Nokian Hakkapeliitta 8 - Šiaurės Valdovas
• Sukibimas su kelio danga, kaip niekada anksčiau
• Mažesnės degalų sąnaudos, tylesnės ir mažiau dėvisi kelyje
• Stabilus ir tikslus valdymas

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Specialus pasiūlymas

Nauji traktoriai

Naujo traktoriaus charakteristikos. Kaip išsirinkti naują traktorių, kokios inovacijos pagerino šiuolaikinių traktorių eksploatavimą

Išsamus žieminių padangų pirkimo gidas

Ne tik oro sąlygos, bet ir padangų raštas bei jų mišinys turi įtakos, ar spėsite laiku sustoti ir išvengti nelaimės.

Svarbiausi žingsniai ruošiant automobilį žiemai: vien apie padangas galvoti nepakanka

10 žingsnių, kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai.

Autoreviu.lt baigė ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Priminsime, kad pavasarį mūsų automobiliukas buvo apmautas

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Ratlankių lyginimas

Kaip jau esame rašę, laikai keičiasi ir dažnas automobilis „apmaunamas" dideliais...

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Nauja „Michelin“ A ir B klasės sunkvežimių padangų serija leis sutaupyti iki 515 l degalų

Vasario mėn. antrinėje padangų rinkoje pristatytos sunkvežimių padangos „Michelin X® Line

Žiema, lijundra, plikledis ir kiti pavojai

Kaip elgtis, kad žiemos keliai nekeltų pavojaus

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: