Šaltis neša pelną taksi ir automobilių servisams
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 2008_lrt_logo
  • IMGP5287__Large_

Vairuotojai keiksnoja šaltuką ir rytais neužsivedančius automobilius, o taksistai ir mašinas remontuojantys meistrai tikina darbo turintys iki kaklo.

Esą Lietuvos automobilių parkas senas, tad ir problemų netrūksta, o ir pačių vairuotojų nerūpestingumas jų kišenes paplonina mažiausiai keliais šimtais litų, praneša LTV „Šiandien".

Spaudžiant keliolikos laipsnių šaltukui, automobilius u
žvesti darosi vis sunkiau. Tad kaimynas gelbėja kaimynui, uošvis tempia žento mašiną, o kiti tiesiog numoja ranka.

Tačiau darbo netrūksta ir taksistams. Pirmieji sušalusiųjų skambučiai pasipila jau 6 val. ryto. Prašoma ne tik užvesti automobilius, bet ir juos nutempti iki artimiausio autoserviso.

„Šiuo momentu yra labai daug darbo. Atšalus orams visi žmonės pradėjo važinėti su taksi ir vaikus vežti į darželius - labai šalta, tai važiuoja su taksi", - sakė taksi vairuotojas Saulius Jankus.

Nors kiekvieną rytą Šiauliuose sukasi apie šimtas taksi automobilių, tačiau juos išsikviesti piko valandą gana sudėtinga.

„Taksi iškvietimai ganėtinai išaugo, lyginant su praėjusia savaite, dienos metu praktiškai pusantro karto daugiau iškvietimų. Jeigu būdavo apie 300, tai dabar apie 450 nuo ryto 6 val. iki 18 val. vakaro", - sakė bendrovės „Neotaksi" padalinio vadovas Andrius Ramanauskas.

Gausesnio klientų srauto pastarosiomis dienomis sako sulaukiantys ir autoservisai. Dažniausios problemos - išsikrovęs akumuliatorius, užšalę tepalai ar skysčiai, sugedęs starteris.

Meistrai sako, kad anksčiau per dieną parduodavę vos vieną akumuliatorių, o dabar 15-20. Be to, išaugo ir kitų žieminių prekių automobiliams paklausa. Šalčio sukelti gedimai vairuotojų pinigines paplonina iki kelių šimtų litų, nors yra ir tokių, kurie taupo iki paskutiniųjų.

„Yra tokių, kurie atvažiuoja net su vasarinėmis padangomis, bet mes neturime nei galių, nei teisių neišleisti jų atgal į eismą. Kiti galbūt skaičiuoja taip, kad per šalčius geriau nevažiuoti, nes sąnaudos ir lėšos, kurias reikia investuoti, yra pakankamai didelės, tad geriau pralaukti šalčius ir po savaitės ar kitos jis vėl išvažiuos", - kalbėjo Šiaulių autoservisų asociacijos vadovas Anatolijus Kirjazovas.

Ir taksistai, ir meistrai neabejoja, kad klientų srautas tik augs, nes sinoptikai artimiausiomis naktimis prognozuoja dar didesnius šalčius.


Jevgenijus Bardauskas

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje

Efek­ty­vūs stab­džiai rei­ka­lin­gi bet ku­riuo me­tų lai­ku, ta­čiau la­biau­siai - žie­mą

Apie automobilių variklių žvakes

Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai

Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.

Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?

Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus

Servisų meistrai tyko lengvatikių

Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.

Automobilių vagies prisipažinimas

Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: