Autoreviu.lt gavo skaitytojo laišką:
Turiu „VW Jetta", 1986 m gamybos. Variklis su elektroniniu karbiuratoriumi „Pierburg 2e2" ir pritaikytas 98 kurui, nes oktaninis skaičius aukštas. Žiemą dažnai pasitaiko tokia problema: užvedus šaltą variklį būtina apsukas pakelt iki 2 000 aps/min. ir leisti varikliui kurį laiką dirbti tuščia eiga. Šito nepadarius automobilis nuvažiuoja kokius 500 m. ir variklis gęsta. Kur slypi problema? Tepalai, žvakės, akumuliatorius, generatorius keisti, starteris geras. Ieškoti problemos karbiuratoriuje ar kurioje kitoje detalėje?
„Volkswagen" centro darbuotojai atsiuntė tokį atsakymą:
Nemačiaus ir „nečiupinėjus" automobilio atsakyti galima tik teoriškai, tačiau pagal pateiktus požymius, galima teigti, kad problema bus kaip tik su karbiuratorium, o jei dar tiksliau - automatiniu pasiurbimu, t.y., mechanizmu, kuris palaiko variklio sūkius tuščia eiga, esant šaltam varikliui. Jeigu savininkas pats karbiuratoriaus sutvarkyti negali, automobilį būtina parodyti šios srities specialistui. Galima apsilankyti „VW" centre, tačiau čia toks remontas kainuos brangokai, o ir detalių tokio amžiaus automobiliui reiks užsakyti papildomai, tad automobilio savininkui pigiau ir paprasčiau bus užsukti į nespecializuotą, bet paprastesnį servisą.
Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje
Efektyvūs stabdžiai reikalingi bet kuriuo metų laiku, tačiau labiausiai - žiemą
Apie automobilių variklių žvakes
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės
13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų
Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.
Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD
Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...
Atsidariusiose parodose – inžinerinės pramonės ir transporto verslo potencialas
LITEXPO vykstančio parodos sukvietė...
Autoservise gali ir "nurengti"
Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...
2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai
Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.
Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?
Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus
Servisų meistrai tyko lengvatikių
Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.
Automobilių vagies prisipažinimas
Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.