Variklių remontas Vilniuje
Atnaujinta: 2021-01-11

Variklių_remontas_Vilniuje

Koks yra geras automobilių servisas?

Geras autoservisas, tas kuriame galime patikėti savo automobili. Norime kainos ir kokybės santykio. Dažniausiai pajutę keistus garsus, ar keistai dirbanti automobili, važiuojame į servisą kuriame diagnozuojama problema ir imamasi jos tvarkyti. Būna ir taip, kad automobilio gedima aptikti yra ne taip paprasta. Todėl dažnai nepatyrę serviso darbuotojai tokių atveju pakeičia dalis kurios yra sveikos, o gedimas niekur nedingsta. Taip prarandame pinigus ir tenka važiuoti į sekanti servisą kur tikimės, kad pagaliau išspręs automobilio gedimą. Geras autoservisas visada turės naujausia kompiuterine diagnostika su kuria gali tiksliai aptikti automobilio gedimus. Žinoma tik įrankių neužtenka ir kompiuterine diagnostika nenurodo kuria dali reikia keisti nors taip galvoja 90% visų vairuotoju. Po diagnostikos reikalingi įvairus testai su kuriais išsiaiškinama kuria dali reikia keisti. Geras specialistas atlikus visus testus gali ,,durti pirštu” tiesiai į neveikiančia automobilio dali. Dauguma tokiu servisų nėra patys pigiausi, bet geriau nuvažiuoti vieną kartą į gera servisą, nei kelis kartus į kitą kuriame rizikuojame prarasti savo pinigus ir automobilis vis dar liks sugedęs, o galiausiai vis tiek teks vežti pas kompetentingus specialistus. Vienas iš būdų rasti tinkama servisą, tai paskaityti atsiliepimus, paklausti nuomones kurie jau buvo apsilankę servise.

 Variklio gedimai

Variklis yra vienas pagrindinių automobilio mazgų, tad sugedus neverta taupyti ir geriau ši darbą patikėti kvalifikuotiems specialistams. Nuo to priklauso kiek automobilis vėl tarnaus. Dažnos  variklio gedimo priežastys yra amžius, susidėvėjimas, didelė rida, bloga priežiūra, variklio perkaitimas. Dažniausi variklio gedimo simptomai būna tokie: padidėjusios degalų sąnaudos, dažnas variklio užgesimas, variklio alyvos ir aušinimo skysčio lygio mažėjimas, tarškėjimas ir kiti neįprasti garsai, juodi ar mėlyni dūmai iš išmetamojo vamzdžio. Pastebėjus šiuos požymius, būtina nedelsiant kreiptis į meistrus. Variklio gedimo priežastis - Per mažas aušinimo skysčio kiekis aušinimo sistemoje, silpnas radiatoriaus aušinimas, problemiškai veikiantis termostatas, netinkamas degimo ar įpurškimo sistemos sureguliavimas, ilgas benzininio variklio veikimas detonacijos sąlygomis, ilgas variklio veikimas ekstremaliomis sąlygomis, pradegusi išleidimo sklendė, didelis nuosėdų kiekis aušinimo ertmėse, didelis nuosėdų kiekis degimo kameroje, neracionalus įvairiausių tepalo priedų naudojimas.

Kapitalinis variklio remontas

Jei automobilio skydelyje nėra užsidegus jokia avarinė lemputė dar nereiškia, kad automobiliui viskas gerai. Taip sako vienas iš Vilniuje esančių servisų darbuotojų Edgaras.

,,Pas mus klientai atvažiuoja su įvairiausiais  variklio gedimais, kartais automobilis pats jau nevažiuoja nes variklio bloke kumščio dydžio skylė, Būna ir taip, kad gedima nustatyti sunku, o nustačius pasirodo gedimas ne variklio skyriuje. Nesenai klientas atvarė jau nevažiuojanti automobili ,,Volvo V60’’ su ,,T5 2,5l Turbo” benzininių varikliu. Klientas pasakojo, kad automobilis važiavo visa laika tvarkingai tik kartais pasigirsdavo keisti garsai iš variklio skyriaus. Per daug nesigilino, nes automobilis važiavo puikiai. Galiausiai skydelyje užsidegė tepalo lemputė ir variklis nustojo dirbti. Padarėme patikra ir greitai išsiaiškinome, kad automobilyje dėl per mažo tepalo lygio variklyje greičiausiai užvėlė indeklus. Reiškia reikia imti visa varikli lauk ir tvarkyti kapitališkai. Nuėmus varikli pamatėme, kad tepalo aušintuvas buvo suteptas hermetiku. Gali būti klientas norėjo pataupyti ir sudėjo senas tarpines bei sutepė hermetikų. Tepalo aušintuvas, tai vieta kurioje negalima tepti jokių hermetikų, nes taip užkemša tepimo kanalus. To pasekmės tokios, jog kažkurios vietos variklyje nebegauna tepimo ir tai galėjo būti viena iš priežasčių dėl ko variklis taip greitai nustojo dirbti. Išardę varikli pamatėme, kad mūsų prognozės teisingos. Buvo užvelti švaistiklių indeklai. Kai tepalo lygis yra per mažas pirmiausia tepalo pritrūksta švaistiklių indeklams, nes pirmiausia tepalas eina per pagrindinius indeklus, tada eina į veleną ir tik tada į švaistiklius. Pamatavę švaistiklius radome elipses, tai reiškia reikia nauju švaistikliu ir indeklų. Taip pat pamatavom alkūninį veleną, jis buvo išdilęs, todėl mes ji nušlifavom ir nupirkom naujus remontinius indeklus, kitus švaistiklius. Sutvarkėme automobilį ir klientas buvo patenkintas, nes automobilis vėl važiavo kaip naujas. Toks variklio remontas ne pigus, todėl geriau automobilį prižiūrėti. Kas nuo karto atidaryti automobilio dangti ir pasižiūrėti ar visi skysčiai tinkamuose normose. Dažnai tepalas dingsta, kai susidėvi turbina ar leidžia per tam tikras tarpines.

Variklio grandinės keitimas

Kitas mano pašnekovas ,,BMW E90 330i” automobilio savininkas Rolandas. Papasakojo kaip teko du kartus mokėti už tapati automobilio remontą.

,,Nusipirkau automobilį ,,BMW E90 330i” toki automobilį pasirinkau nes mano manymų, tai yra gan komfortiškas ir dinamiškas variantas. Pirkau truputi pigiau nei rinkos kainą, todėl žinojau, kad turėsiu dar kažkiek investuoti. Pardavėjas minėjo, kad būtu laikas pasikeisti grandines. Tas girdėjosi ir užkuriant automobilio varikli. Todėl nusipirkęs nieko nelaukiau ir nuvariau į servisą kur užsiema variklio ramontų, kad padarytu visus aptarnavimus ir pakeistu variklio grandines. Sumokėjau solidžia sumą, bet viskas buvo kaip ir tvarkoje, sutvarkė kaip priklauso. Man žinoma pateikė visas sąskaitas faktūras, tad žinau kas kiek kainavo variklio remontas. Atrodė, kad automobilis buvo tvarkingas, bet vieną diena važiuodamas Vilniuje Geležinio vilko gatve pajutau, kad automobilis nenori važiuoti ir nereaguoja į gazo pedalą kol galiausiai variklis užgeso. Bandžiau užvesti, bet nesėkmingai. Teko skambinti tralui, kad automobilį nuvežtu į artimiausia servisą. Gerai patikrinus ir viską ištestavus nustatė, kad problemos su kuro sistema. Todėl reikėjo nuardyti nemažai agregatu ir nustatė jog ir variklio grandine reikia keisti. Aš jiems pasakiau, kad grandines man nesenai keitė ir turiu visas sąskaitas. Tada man parodė faktus, o jie buvo tokie kad grandines įtempėjų cilindriukas yra labai daug išsitraukęs ir velenėlio degimo kampas pasikeitęs, o tai rodo kad grandinė yra išsidėvėjusi. Greičiausiai tai nutiko dėl to jog buvo įdėtos nekokybiškos dalys, arba visai nekeistos. Kaip pasakojo serviso darbuotojas galima padaryti taip, kad grandinės garso nebesigirdės jei atstatys velenėlio degimą, kaip greičiausiai man ir padarė servise kuriame atliko mano automobilio variklio remonta. Teko ir vėl keisti grandines su įtempėjais ir žvaigždėmis. Tik ši karta man parodė kaip atrodo sena grandinė ir nauja, taip pat dėl ko jas būtina keisti. Tai pamoka man, kad ieškočiau tikrai gero autoserviso, daugiau pasidomėčiau apie juos”.

Dizelinių variklių remontas

Lietuvoje vis dar yra populiariausi automobiliai dyzeliniais varikliais. Taip pat žinome, kad visos kitos sunkiasvorės technikos yra varomos dyzelinų. Tokiems automobilias yra ir servisai kurie užsiima tik dyzelinių variklių remontu. Pašnekovas Aurimas pasakojo, kaip teko susidurti su automobilių kuris turi daug bėdų variklio skyriuje.

,,Mano automobilis gan senas todėl savaime aišku, kad jis genda. Automobilis visiems gerai žinomas ,,AUDI A6 C5” su ,,2,5tdi v6” dyzelinių varikliu. Prieš pirkdamas ši automobilį prisiskaičiau įvairių gandu, problemų ir dydelių variklio remoto kainų su kuriomis teks tvarkytis nusipirkus. Aš aišku žmogus mėgstantis rizikuoti ir pagalvojęs, kad pirksiu tik geros būklės išlaikyta varianta ir vis dėl to apsisprendžiau pirkti. Tuo metu nelabai supratau apie automobilius, todėl man buvo svarbu tik tai, kad automobilis kuriasi, gerai važiuoja, ir neskleidžia keistų garsų. Po gero mėnesio variklio skyriuje pradėjo girdėtis keisti garsai, todėl nuvariau automobilį į dyzelinių variklių  remonto servisą Vilniuje. Nuėmus vožtuvų dangtelius diagnozavo, kad paskirsimo yra velenėliai išdilę ir greitu metu automobilis gali visai nebevažiuoti. Tai atsitiko dėl to, nes greičiausiai prieš mane buvęs savininkas pylė nekokybiškus ir ne tokius kokie yra rekomenduojami šiam varikliui tepalai. Todėl buvau priverstas pirkti naujus paskirstymo velenėlius. Galvojau, kad mano bėdos ties tuo ir pasibaigė. Vieną dieną važiuojant iš parkavimosi vietos variklis tiesiog nustojo dirbti ir daugiau nebeužsivedė. Teko ir vėl apsilankyti dizelinių variklių remonto servise. Išsiaiškino, kad degimas peršoko ir sulaužė viena iš velenėliu, nors pagrindinis diržas buvo visiškai sveikas. O taip atsitiko todėl, nes velenėlio skriemulys prasisuko. Meistrams teko nemažai darbo vėl atstatyti degimą, bet su specialiomis priemonėmis tai padarė puikiai. Turėjau problemų ir su kuro sistema. Dažnai šiltas variklis nenorėdavo kurtis, o šalta užkūrus išmesdavo labai daug baltų dūmų. Nuvažiavau į dyzelinių variklių servisą ir paaiškinau kokios problemos, Jie man pasiūlė pasikeisti purkštukus, nes patikrinus jų darbą būvo nemažai nuokrypiu. Teko ir juos pasikeisti į gerus. Bet šilto variklio kūrimosi problema nedingo. Galiausiai vieną dieną visai nebenorėjo kurtis šiltas variklis, o atšalus vėl galima ji užkurti. Vėl tas pats servisas man nustatė, kad reikia pasikeisti ir kuro siurblį. Pagaliau mano problemos buvo išspręstos. Dabar jau kurį laiką važinėju su šiuo automobilių ir daugiau problemų netikėtai neatsiranda. Dyzeliniams varikliams yra labai svarbu pilti gera kurą, keisti dažnai tepalus ir visus filtrus, kad nereikėtų vėliau mokėti daug daugiau. Nesvarbu ar tai būtu TDI,HDI,CDI varikliai. Taip man pasakojo servise kuriame dažnai lankiausi specialistas. Esu labai patenkintas jų darbu, nes jie tiksliai nustatė visus mano automobilio defektus ir nereikėjo per daug galvoti kas čia atsitiko”

Variklio aptarnavimas

Lietuvoje autoparkas kiekvienais metais atsinaujina, tai reiškia, kad perkame vis naujesnius automobilius. Visgi dauguma mūsų dar važinėjame senais automobiliais su ne maža rida, Todėl tokiems automobiliams yra reikalingas variklio aptarnavimą. Taip sako Variklių remontų serviso specialistas Vytautas

,,Ne dažnai tenka daryti variklio aptarnavimus, nes žmones dažniausiai automobilius tvarko kai jie jau visiškai nevažiuoja ir tenka daryti pilna variklio remontą. Turėjome nesenai klientą kuriam darėme aptarnavimą. Jo automobilis visiškai tvarkingai važiavo, bet turėjo nemažai ridos, daugiau nei 400t km. Automobilis ,,BMW X5” su ,,N62 4.4i LCI” varikliu. Prieš tai buvo pakeista nemažai dalių – valvetroniko spyruoklės, karomislai, velenėlis. Ir po tokių remontų variklis visai neblogai dirbo. Tarpinės buvo keistos, bet tepalo ir antifrizo nuotėkių radome nemažai. Išsiėmę varikli ir nuardę vožtuvų dangtelius pamatėme, kad vožtuvu gumelės sudilusios, jas pakeitėme į naujas. Po paskutinio valvetroniko remonto pas kitus specialistus radome neįdėta spyruokle kuri padeda valvetroniko velenėliui sukiotis. Klientas sake, kad jam pakeitė servise visas žvakes, o mes radome vienoje galvoje naujas, kitoje senas. Tai nėra gerai variklio darbui. Todėl pakeitėme naujomis. Varikliui pakeitėme visus manžetus, tarpines ir įvores, grandines, įskaitant ir galvų, karterio tarpines. Surinkę ir užvedę variklis dirbo be priekaištu. Prieš mus automobilio variklis buvo aptarnaujamas mažiau kompetentingų darbuotojų, dėl to ,, BMW X5”  tarnautu daug trumpiau. Renkantis variklių remonto autoservisą Vilniuje svarbu pasidomėti atsiliepimus iš žmonių kurie jau yra pasinaudoję to serviso paslaugomis. Mūsų servise dirba tik gerai kvalifikuoti ir patirties turintys specialistai, o klientai palieka tik teigiamus atsiliepimus apie mūsų darbą. Mes nesame patys pigiausi rinkoje, bet galima teigti, kad vieni geriausiu šios srities.

Dažniausi automobilių gedimai

Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai

Automobilio Chip tuning. Griauname mitus

Vienas pagrindinių būdų pakelti variklio galią bei sumažinti kuro sąnaudas yra Chip tuning – vadinamasis čipavimas.

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

Servisų meistrai tyko lengvatikių

Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.

Rezonatorius - kas tai?

Rezonatorius, tai automobilio išmetimo sistemos detalė, montuojama priekinėje išmetimo sistemos dalyje, iškart po priėmimo vamzdžio...

Motociklas kaip gyvenimo būdas

Taip jau susiklostė, kad išgirdę žodį „baikeris" daugelis įsivaizduoja stambius, barzdotus arba tatuiruotus vyrukus

„Mylių Amerika“

Reportažas apie Martyno Starkaus ir Vytaro Radzevičiaus kelionę per JAV.

Dėvėtų padangų perdirbimas išsprendžia ekologines problemas

Be šeimininkų, pakelėse ir neprižiūrimose teritorijose paliktos dėvėtos padangos vis dar nesulaukia rimto ir atsakingo visuomenės požiūrio

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: