Taigi, pradėkime neskubėdami ruošti mašiną žiemai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • winter_car_2

Vis labiau šalantis oras priverčia galvoti apie artėjančią žiemą. Apie tai nedviprasmiškai užsimina komunalinių tarnybų archeologiniai kasinėjimai ir gelstantys lapai. Ir vakarai jau ne tokie šilti, kaip buvo dar prieš kelias savaites.

1. Prisiminkite: kada jūs keitėte variklio alyvą? Jeigu prieš 10-15 tūkstančius kilometrų, tai metas ją keisti. Normalus klampumas žiemos eksploatavimui 10 W. Geriau 5 W arba 0 W. Kyla klausimas, kokią pilti - sintetinę, pusiau sintetinę ar mineralinę? Tai asmeninis automobilių savininkų pasirinkimas. Tik būtina prisiminti, kad variklio alyvos kokybės kategorija turi būti ne žemesnė kaip SJ - benzininiams varikliams, CD - dyzeliniams varikliams.

2. Padangos. Jeigu jūs manote, kad žyma M + S reiškia, kad jūsų padangos universalios, jūs visiškai teisūs. Tačiau vertėtų prisiminti, jog universalumas - labai slidi sąvoka. Ypatingai žiemą. Pavyzdžiui, padangos Bridgestone Blizzak MZ - iš esmės tik žieminės padangos. Kaip teigia gamintojas, jų viršutinis sluoksnis pagamintas iš labai minkštos medžiagos, kuri pradeda intensyviai susidėvėti, kai asfalto temperatūra pliusinė. Žinoma, po važinėjimo vasarą jos praranda didžiąją dalį savo žieminių charakteristikų. Žieminės padangos žymimos specialiu simboliu. Geriau pirkti iš karto du skirtingus padangų komplektus: žiemai ir vasarai. Tai leis sutaupyti (nereikės pirkti naujo komplekto kiekvieną rudenį). Ir dar apie padangas. Mes rekomenduojame pirkti naujas padangas. Tada yra garantija, kad jų „žieminės" ypatybės nesugadintos važinėjimu vasarą.

3. Aušinimo sistema. Žinoma, jūs niekada nepylėte vandens į savo radiatorių. Tačiau net šiuo atveju sistema reikalauja nuolatinio plovimo ir antifrizo keitimo. Kokį atšaldymo skystį naudoti? Automobilių mėgėjai dažnai susiduria su tokia problema: kokį antifrizą pirkti - pigų mūsų gamybos ar brangų užsienio? Beje, atsakymas į šį klausimą ne toks akivaizdus, kaip atrodo. Žinoma, yra dalis tiesos teigime, jog brangumas - aukštos kokybės rodiklis, tik nereikia pamiršti, kad importinis antifrizas visada bus brangesnis, negu mūsų, nes jo kainą, žinoma, įtakoja jo atgabenimas. Be to, užsienyje visiškai kitas kainų lygis. Taigi, renkantis antifrizą, reikia kreipti dėmesį ne tik ir ne tiek į jo kainą ir šalį gamintoją. Deja, atšaldymo skystis - tai vienas iš tų produktų, kurių kokybės neįmanoma nustatyti perkant; jo eksploatavimo pliusus ir minusus galėsite pamatyti tik tada, kai pradėsite naudoti. Ir vis dėlto jūs galite dalinai apsisaugoti nuo nemalonumų, jeigu pirkimo metu būsite dėmesingi ir nepatiklūs.
Visų pirma, reikia įsitikinti, kad tai garsios ir jau jūsų išbandytos markės produktas - neverta pirkti katino maiše, ypač nepažįstamoje parduotuvėje. Nebandykite pirkti antifrizo pakuotėje be pavadinimo automobilių turguje. Atkreipkite ypatingą dėmesį į tarą, kurioje parduodamas atšaldymo skystis - ji turi būti hermetiška, ant išorinių kanistro sienelių neturi būti jokių skysčio žymių. Gerai būtų paklausti pardavėjo, ar jūsų pasirinktas antifrizas turi kokybės sertifikatą ISO-9000. Nekokybiškas antifrizas - tai nuodai jūsų automobilio varikliui. Toks skystis išgrauš ne tik visus vamzdelius, bet ir aliumininius cilindrų galvučių blokus. Kokios spalvos turi būti antifrizas? Pageidautina, kad jis būtų tokios spalvos, koks jau buvo įpiltas į jūsų automobilį: jeigu raudonas - raudonas, jeigu žalias - atitinkamai žalias. Ir taip toliau. Jeigu tokios galimybės nėra, dėl visa ko įsitikinkite, kad ši antifrizo markė neutrali aliuminio atžvilgiu.

4. Malonios ir reikalingos smulkmenos. Prie antrųjų priskirsime žieminius stiklų valytuvus. Pagrindinis jų privalumas - jie niekada neapšąla. Dėl to visada efektyviai nuvalo stiklus. Pagrindinis trūkumas - tokius valytuvus nuolat vagia. Prevencijos priemonė - nuimti. Jeigu juos tvirtai pritvirtinsime, galite pažeisti dirželius. Prie malonių smulkmenų priskirsime sėdynių apšildymą. Geras daiktas, bet ir be jo galima apsieiti. O taip pat specialus aerozolis, kuris greitai nuvalo apšerkšnijusius stiklus. Ir dar. Kai prasidės pirmosios šalnos, geriau nestatyti mašinos ant rankinio stabdžio. Stabdžio trinkelės gali prišalti prie diskų arba būgnų. Tada mašina jau niekur nevažiuos.

Parengta pagal užsienio spaudą

Taip pat skaitykite:

Automobilių sistemos, padedančios žiemą

Kaip išgyventi žiemą

Kaip taisiklingai atitirpdyti automobilį

Po žiemos lietučio

Viskas, ko reikia kelyje žiemą

Ar jau pasikeitėte skysčius į žieminius?

Kaip elgtis su mašina žiemą?

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Efektyvūs stabdžiai saugo slidžiame kelyje

Efek­ty­vūs stab­džiai rei­ka­lin­gi bet ku­riuo me­tų lai­ku, ta­čiau la­biau­siai - žie­mą

Apie automobilių variklių žvakes

Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Lyginame: variatorius, robotizuota PD ir automatinė PD

Nesvarbu, pirksite naują ar naudotą automobilį, tikrai kils klausimas ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai

Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.

Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?

Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus

Servisų meistrai tyko lengvatikių

Dalis automobilių remonto dirbtuvių meistrų sėkmingai įvaldė techniką, kaip pasipelnyti iš patiklių ir mažai ką apie mašinų remontą išmanančių žmonių.

Automobilių vagies prisipažinimas

Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: